Mýty vs. fakta #2

Pokračování seriálu Mýty vs. fakta

Máme tu další díl z série o mýtech „z branže“ 🙂

  1. Web se vám musí líbit

    Všichni máme svou oblíbenou barvu. Například mně se doopravdy převelice líbí jarní zelená… To ale není důvod ji automaticky použít všude, kde se naskytne příležitost 🙂
    Každý člověk má svůj vlastní vkus – web by měl ale odpovídat trendům a líbit se především vašim zákazníkům. Když se líbí i vám, je to jen takový příjemný bonus.

  2. Webová stránka ze šablony bude kvalitní

    Při tvorbě webové stránky ze šablony je potřeba rozlišit dva faktory:
    1. Kvalitu šablony jako takové – ano, i koupená hotová šablona může být kvalitní, hezká, optimalizovaná, vhodná ke konverzím,… (pokud jste na takovou narazili, určitě nám zašlete odkaz!)
    2. Kvalitu šablony ve vztahu k vašemu webu – šance, že naleznete šablonu, která odpovídá 1. bodu a zároveň pasuje i do vašeho obchodního konceptu, ladí s vaším brandem, je pochopitelná pro vaše zákazníky…je vskutku malá. Ostatně kdybychom pominuli potřebu mít unikátní web, stačila by „celému internetu“ jedna šablona, jen s jinými barvami.

  3. Tvorba webu končí jeho předáním

    Toto přirovnání používám již nějaký pátek a je stále více a více aktuální:
    „Web je jako auto.  I bez servisu bude fungovat. Otázka ale zní, jak dlouho a jak dobře.“
    Trendy a i požadavky zákazníků se s časem mění, je třeba s nimi udržet krok.
    Web je třeba kontinuálně optimalizovat, sledovat, přizpůsobovat – není to jednoduché, ale přináší to ovoce 🙂

  4. Znáte uživatele vašeho webu

    Proces návrhu uživatelského rozhraní je mýty opředen asi nejvíce.
    Všichni mají mnoho hypotéz a teorií, ale kde je pravda? Co vaši zákazníci (ať již současní, nebo potenciální) lidé doopravdy chtějí a jak se k tomu chtějí dostat?
    To zjistíte pouze jediným způsobem – od nich.
    Je to právě tato fáze, kdy přichází čas na uživatelský výzkum a testování… Neopominutelná součást procesu tvorby webu

Čas čtení: 3 minuty
Napsáno: 13. 02. 2017
Autor: Tomáš Bláha


Poznali jste se?

Vyvedli jsme vás z omylu, nebo s námi nesouhlasíte? Pobavme se o tom na Facebooku!

Facebook





Odběr novinek